مدرس خیابانی از رشد ۱۸ درصدی تولید خودرو نسبت به سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صمت در مراسم امضا تفاهم نامه ساماندهی اشتغال و کارآفرینی ایثارگران مابین بنیاد شهید و امور ایثارگران و وزارت صنعت، معدن و تجارت که صبح امروز ۲۸ تیرماه با حضور سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تفاهم نامه‌ای که امروز بین وزارت صمت و بنیاد شهید و امور ایثارگران منعقد شد به ابتکار و پیشنهاد رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بود و ما هم استقبال کردیم.

سرپرست وزارت صمت در پاسخ به سوالی مبنی بر مدت زمان تامین خودروی جانبازان افزود: در بحث خودرو، ظرفیت‌های تولید خودرو امسال افزایشی است.

او گفت: تولید خودرو نسبت به سال گذشته بیش از ۱۸ درصد رشد داشته و در حال حاضر هم روش‌های توزیع قرعه کشی است.

مدرس خیابانی ادامه داد: در قالب این تفاهم نامه‌ای که منعقد شده، اولویت تحویل خودرو ما در خودرو‌های جانبازان، خودروی افرادی هست که مشکلات حرکتی و تردد دارند.

سرپرست وزارت صمت بیان کرد: کمیته خودرو مصوبه خوبی را بر اساس همین تفاهم نامه طی می کند تا بتوانیم به تدریج خودرو‌های مورد نیاز جانبازان را تامین کنیم.

بیشتر بخوانید

ایجاد ۳ کارگروه ویژه مسکن، اشتغال و درمان در بنیاد شهید

حل مشکل خودرو و اشتغال ایثارگران/ دستگاه‌های دولتی باید ۲۵ درصد از ظرفیت استخدامی را به ایثارگران اختصاص دهند

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۳۰ تير ۱۳۹۹
رشدی که همراه با گرانی نجومی باشدهمان بهترکه رشد نداشته باشدواقعاًدیگر کسی قادر به خربد خودر نمی باشد وهیچ مسیٔولی هم جرأت مقابله با انها را نداردپس صحبت از رشد تولیدحرفی پوچ وبی فاییده است
آخرین اخبار