رئیس اتاق اصناف اصفهان گفت: با توجه به شیوع گسترده کرونا، همه اصناف ملزم به استفاده از ماسک هستند و با واحد‌های متخلف برخورد می شود.

جهانگیری رئیس اتاق اصناف اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: مدتی است که ویروس کرونا با شدت بیشتری در حال گسترش است و اگر کسی بگوید از طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی بی اطلاع است، با توجه به تبلیغات بسیار صداو سیما و رسانه‌ها صحبتی نادرست کرده است.

او تاکید کرد: همه اصناف ملزم به استفاده از ماسک هستند و گشت‌های مراقبتی ما با همکاری اداره بهداشت مرتبا رعایت شیوه نامه های بهداشتی را رصد کرده و با واحد‌های متخلف برخورد میشود. این برخورد در ابتدا به صورت تذکر است و در صورت تکرار، واحد مورد نظر پلمب می‌شود.

رئیس اتاق اصناف اصفهان افزود: اصنافی که با مواد خوراکی و محصولات سلامت محور سر و کار دارند به طور ویژه زیر ذره بین هستند و درصورت تخلف سریعا با آن‌ها برخورد و واحد مورد نظر پلمب می‌شود.

جهانگیری افزود: هرچند امکان بررسی تک به تک اصناف در شهر وجود ندارد، اما ما در حد توان به این موضوع رسیدگی می‌کنیم و خوشبختانه مردم همکاری خوبی در رعایت استفاده از ماسک و موارد بهداشتی داشته اند.

او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از هزار و صد واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی پلمب شده اند.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.