کارزانی از نصب وسایل ورزشی مختلف از جمله میز پینگ پونگ ، فوتبال دستی و میز شطرنج در بوستان پژوهش شهر ایلام خبر داد.

نظام کارزانی رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهرداری ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛گفت: طی چند هفته اخیر فعالیت‌های فراوانی به منظور تکمیل پروژه گذر شادی و سلامت بوستان پژوهش (بام ایلام) انجام گرفته است.

او ادامه داد: از اواسط تیر ماه تاکنون یک هزار و ۸۰۰  متر مربع چمن مصنوعی و نیز تعدادی وسیله ورزشی از جمله میز پینگ پونگ ، فوتبال دستی و میز شطرنج در محوطه مجموعه گذر شادی و سلامت بوستان پژوهش نصب شده است تا این مجموعه بیش از گذشته به مراحل پایانی و تکمیلی خود نزدیک شود.

کارزانی در رابطه با دیگر اقدامات صورت گرفته به منظور بهسازی فضای سبز شهر ایلام اظهار کرد: تعمیر درب ، سقف‌های کاذب و پنجره‌های سرویس‌های بهداشتی و اتاق‌های نگهبانی در بوستان ها ، پیرایش برگ نو‌های بوستان‌ها ، تعمیر آبخوری‌ها و احداث چند مجموعه جدید آبخوری در سطح بوستان‌ها و همچنین جمع آوری علف‌های هرز و نظافت بوستان ارغوان از جمله اقداماتی هستند که به منظور بهبود وضعیت بوستان‌های سطح شهر ایلام انجام شده است.

او از اجرای اقدامات کنترلی به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا خبر داد و بیان کرد: برای پیشگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا و حفظ سلامتی شهروندان ، ورودی پارک‌های شهر به منظور جلوگیری از ورود شهروندان مسدود شده است.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.