سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: اخراج بازیکن نفت مسجد سلیمان فرصتی برای گلزنی تیم ما به وجود آورد که از آن استفاده نکردیم.

فکری: ما از ۱۰ نفره شدن حریف برای گلزنی استفاده نکردیم/ تعداد کمی بازیکن برای تعویض داریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تساوی تیمش برابر تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: من به تیم نفت مسجد سلیمان تبریک می‌گویم که یک امتیاز در زمین ما گرفت. علاوه بر این از امیری مدیرعامل باشگاه تشکر می‌کنم که همه تلاشش را برای موفقیت تیم می‌کند.

فکری بیان کرد: اخراج بازیکن حریف تنها فرصت تیم ما بود که به گل برسیم که از این موقعیت هم استفاده نکردیم. البته به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم.

او ادامه داد: از بازی برابر تیم نفت مسجد سلیمان راضی نبودم چرا که بازیکنان ما در حد اندازه خودشان ظاهر نشدند. ما نتوانستیم دوندگی و انگیزه لازم را داشته باشیم و حریف را تحت فشار قرار دهیم تا حریف اشتباه کند تا به گل برسیم.

سرمربی نساجی درباره داوری بازی گفت: از تیم داوری تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم. مشکل خاصی نبود و از نحوه داوری راضی هستم و تشکر می‌کنم.

فکری درباره اینکه از تعداد تعویض‌های بیشتری استفاده نمی‌کند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعداد بازیکن‌های کمی داریم که بتوانند به ما کمک کنند به همین علت تعداد تعویض‌های تیم ما زیاد نیست. به هر حال نبود ماهینی و میری دست ما را بسته بود. بازیکنان جوانی داریم که در آینده می‌توانند کمک کنند و در شرایط حاضر نمی‌شود از آن‌ها استفاده کنیم، چون استعداد سوزی می‌شود. امیدوارم آن‌ها در شرایط بهتری به میدان بروند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.