سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: دیدن بازیکنان نفت مسجد سلیمان حس خوبی به من می‌دهد و یادآور خاطرات سخت و خوبی است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: تمرینات خوبی را برای این بازی پشت سر گذاشته ایم. به هر حال نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ است و امیدواریم بتوانیم از این بازی ۳ امتیاز را به دست بیاوریم. جا دارد  تشکر ویژه‌ای کنم از افرادی که در بحث ریکاوری و تمرینات به ما کمک می‌کنند.

او درباره اینکه تیم نفت مسجد سلیمان با سرمربیگری او به لیگ برتر صعود کرد و اکنون چه  حسی از تقابل با این تیم دارد، گفت: من خیلی خوشحالم از اینکه در تیمی حضور دارم که خودم از این تیم فوتبالم را شروع کرده ام و از طرفی در صعود تیم نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر هم کمی سهم داشته ام. یادم است زمانی که تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ دسته اول صدرنشین بود، هواداران این تیم خیلی دوست داشتند نساجی هم به لیگ برتر صعود کند، چون می‌دانستند این تیم هم ریشه‌دار است. به همین خاطر از زمانی که من در مسجد سلیمان بودم مردم این شهر به نساجی عِرق داشتند. به هر حال هر ۲ تیم به لیگ برتر صعود کردند و اکنون  حس خیلی خوبی دارم. تماشای تیم نفت مسجد سلیمان به من حس خوبی می‌دهد و یادآور خاطرات سخت و خوبی است که با این تیم داشتم. امیدوارم بازی خوبی شود و به نظرم همه نتایج فراموش می‌شود و حفظ ارزش‌ها مهم است.  

فکری: حس خوبی از رویارویی با تیم نفت مسجد سلیمان دارم

جایگاه نساجی نیمه دوم جدول رده بندی نیست 

سرمربی تیم نساجی درباره نتایج بسیار خوب این تیم با حضور او بیان کرد: این اتفاق شامل ۲ بخش فنی و روحی و روانی است و در هر ۲ بخش روی بازیکنان کار کرده ایم. از روز اولی که به نساجی آمدم با بازیکنان صحبت کردیم که جایگاه نساجی نیمه دوم جدول نیست. باید بازیکنان خودباوری داشته باشند تا قابلیت خود را ارائه دهند. از طرف دیگر جا دارد من از کادرفنی تشکر کنم که تلاش زیادی می‌کنند. ما هم تمرینات خوبی برای بازیکنان در نظر گرفتیم و هم خود بازیکنان با انگیزه و مرتب تمرین می‌کنند. در هر صورت ما سعی می‌کنیم نقاط ضعف را برطرف کنیم و خدا را شکر ما در این ۳ بازی هم خوب گل زدیم، هم کم گل خوردیم. این موضوع نشان می‌دهد تیم خوب کار می‌کند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

فکری درباره بازی تیمش با استقلال در هفته بیست‌ و‌ ششم بیان کرد: به طور حتم احساسی که به آن بازی دارم همانند بازی با نفت مسجد سلیمان است. به هر حال  بعد از بازی فردا به دیدار با استقلال هم فکر می‌کنیم.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار