سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی تیمش برابر تیم سپاهان توضیحاتی را ارائه کرد.

الهامی: حیاتی‌ترین امتیاز فصل را برابر سپاهان کسب کردیم/ عده‌ای از شیطنت‌ها دست بردارندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره پیروزی تیمش برابر تیم سپاهان اظهار کرد: این پیروزی  را به هواداران تراکتور تقدیم می‌کنیم. امیدوارم  شرایط به‌گونه‌ای شود که پیروزی های خود را در ورزشگاه و کنار هواداران خودمان جشن بگیریم.

او ادامه داد: حیاتی‌ترین امتیاز فصل را در بازی با سپاهان کسب کردیم. می‌دانستیم که بازی دشواری برابر سپاهان پیش رو داریم. به هر حال معتقدم بازی را بهتر از سپاهان شروع کردیم و به گل هم رسیدیم. فکر کنم گل تساوی سپاهان آفساید بود، اما در بهترین زمان ممکن به گل دوم دست یافتیم.

الهامی گفت: ما برخلاف روند بازی گل دریافت کردیم. علاوه بر این  می‌دانستیم که سپاهان در نیمه دوم به بازی مستقیم و کم حوصله روی می‌آورد و ما تمهیدات لازم را برای این نوع بازی حریف، اندیشیده بودیم. ما موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که اگر کمی با دقت بودیم، می‌توانستیم روی ضدحملات به گل‌های بیشتری دست یابیم.

شکست تیم های قلعه نویی همواره سخت است 

الهامی ادامه داد: من به امیرقلعه نویی بابت تیم خوبی که دارد، تبریک می‌گویم. شکست تیم‌های  قلعه‌نویی همواره سخت است. معتقدم این ۳ امتیاز در ادامه راه خیلی به کمک ما می آید.

سرمربی تراکتور اظهار کرد: خواهش من این است که هواداران بازیکنان تیم خود و  زنوزی را تنها نگذارند. همچنین درباره برخی از مسائل آخر فصل صحبت خواهم کرد. عده‌ای شیطنت می‌کنند. اگر این افراد مشکلشان با من و یا  زنوزی است، به‌ دلیل موقعیت تیم از این شیطنت‌ها دست بکشند تا تراکتور سهمیه آسیایی کسب کند. حق مردم آذربایجان بیشتر از این مسائل است.  

الهامی درباره  نحوه بازی تیمش، اظهار کرد: به طور حتم توانمندی بازیکنان ما در ضربات ایستگاهی و شوت بی‌نظیر است و نوع گلزنی تیم بر اساس داشته‌هایمان است. ما موقعیت‌های دیگری هم برای گلزنی داشتیم. خوشحالم که بازیکنان بدون فشار بازی می‌کنند.

او در پایان گفت: از کادر مدیریتی تشکر و قدردانی می‌کنم. دست تک تک بازیکنان تیم و اعضای کادرفنی درد نکند، من کمترین نقش را در این پیروزی داشتم و بازیکنانم امروز شرافت را معنا کردند.


بیشتر بخوانید

تراکتور ۲ - سپاهان یک/ قلعه‌نویی دست خالی به اصفهان بازگشت


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار