سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: داور با پارسی‌ها مهربان بود، اما این موضوع دلیل شکست ما مقابل آن‌ها نبود.

بختیاری‌زاده: داور با پارس‌جنوبی مهربان بود/ هدف شهرخودرو سهمیه لیگ قهرمانان استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سهراب بختیاری‌زاده، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو  پس از شکست ۲ بر یک تیمش مقابل پارس‌جنوبی اظهار داشت: بازی در زمین حریف سخت بود اما به شاگردانم خسته نباشید می‌گویم. آن‌ها تا آخرین لحظه تلاش کردند تا بازنده نباشیم و از عملکرد آن‌ها رضایت دارم اما شکست همیشه تلخ است. کاری که می‌توانیم در روز‌های باقی‌مانده انجام بدهیم آماده کردن خود برای  مصاف با تراکتور است و فوتبال حرفه‌ای نیز همین است.

او ادامه داد: بعد از ۱۰ نفره شدن، تلاش کردیم تا نظم تیمی خودمان از بین نرود و قصد استفاده از ضد حمله‌ها را داشتیم. شاید در چند مورد بی‌نظم شدیم و تیم حریف هم  موقعیت به دست آورد. چیزی که برای من خیلی امیدوار کننده بود، رفتار  حرفه‌ای شاگردانم است.


بیشتر بخوانید


بختیاری‌زاده درباره داوری بازی گفت: در مورد عملکرد تیم داوری صحبت نمی‌کنم، اما در لحظاتی داور با تیم پارس‌جنوبی مهربان بود، اما این اتفاق  دلیل باخت ما نبود. باید در ادامه راه قوی‌تر باشیم و اجازه ندهیم شرایط اینگونه شود.

بختیاری‌زاده درخصوص شانس شهرخودرو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان گفت: موقعیت خوبی در جدول داریم و هدفمان نیز کسب سهمیه است. حریفان خوبی مثل تراکتور، سپاهان و استقلال داریم. امروز برای برد وارد زمین شده بودیم و در پایان به پارس تبریک می‌گویم که از کمترین موقعیت‌ها توانست ۲ گل در نیمه اول بزند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار