تیم‌های پارس‌جنوبی جم و شهرخودروی خراسان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر امشب به مصاف یکدیگر رفتند.

پارس جنوبی صفر - شهرخودرو خراسان صفر/ نیمه اولبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های پارس‌جنوبی جم و شهرخودروی خراسان به مصاف هم رفتند.  

ترکیب پارس جنوبی

مسعود پورمحمد، بابک حاتمی، فریبرز گرامی، میلاد خدایی، محمود شفیعی، علی عبدالله‌زاده، متین کریم‌زاده، پوریا آریاکیا، محمد نوری، شهرام گودرزی، رضا خالقی‌فر

ترکیب شهرخودرو

مهدی رحمتی، محمد علی فرامرزی، علی نعمتی، فرشاد فرجی، حسن جعفری، روح الله سیف‌اللهی، اکبر صادقی، میلاد سرلک، سعید صادقی، امین قاسمی نژاد، محمد قاضی


بیشتر بخوانید


این دیدار راس ساعت ۲۰:۳۰ با قضاوت سعید رحیمی آغاز شد.

دقیقه ٢: فرشاد فرجی مدافع شهرخودرو با تکل خطرناک پوریا آریا کیا را سرنگون کرد اما داور اعتقادی به خطا نداشت.

سیروس پورموسوی سرمربی جدید پارس جنوبی که نخستین بار هدایت این تیم را در لیگ برتر برعهده گرفته است با ماسک از کنار زمین شاگردان خود را هدایت می‌کرد.

دقیقه ۶: دقایق ابتدایی بازی با پاسکاری متوالی شهرخودرویی‌ها دنبال شد و بازیکنان پارس‌جنوبی فضاهای لازم برای استفاده حریف را بسته بودند.

دقیقه ٩: نخستین کرنر بازی برای پارسی‌ها به دست آمد و ارسال کریم‌زاده با ضربه سر محمد نوری همراه شد اما این فرصت مناسب را مهدی رحمتی دفع کرد.

دقیقه ١١: اشتباه بازیکنان شهر خودرو در خط دفاعی باعث لو رفتن توپ و یک فرصت مناسب برای پارسی‌ها شد اما در نهایت تنها یک کرنر برای زردپوشان به دست آمد.

دقیقه ۱۳: حرکت در عرض میلاد سرلک با شوت از راه دور این بازیکن همراه شد اما ضربه او با اختلاف اندک از بالای دروازه پارس‌جنوبی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷ میلاد سرلک برای بار دوم در این دیدار اقدام به شوت زنی از پشت محوطه جریمه کرد اما این بار ضربه او با اختلاف بیشتری از بالای دروازه پارسی‌ها به بیرون رفت.

دقیقه ۱۸: پس از نفوذ روح‌الله سیف‌اللهی از جناح راست سانتر او روی دروازه پارس جنوبی با خروج مسعود پور محمد بدون ثمر ماند.

دقیقه ٢٠: سعید صادقی یک بار دیگر از جناح راست سانتر دیگری را روی دروازه پارس‌جنوبی ارسال کرد و ضربه محمد قاضی باعث واکنش سعید پورمحمد دروازه‌بان پارسی‌ها شد اما در برگشت این مهاجم باتجربه نخستین گل بازی را به ثمر رساند.

دقیقه ۲۸: روی یک حرکت تیمی پوریا آریا کیا از جناح چپ به سمت دروازه شهر خودرو نفوذ کرد اما ضربه او در محوطه جریمه پس از برخورد به مدافعان شهر خودرو راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۹: پوریا آریا کیا برای دومین بار دروازه شهر خودرو را تهدید کرد اما این بار ضربه او که به صورت فنی زده شده بود با اختلاف اندک از بالای دروازه مهدی رحمتی به اوت رفت.

دقیقه ۳۰: سعید رحیمی قاضی میدان وقت استراحتی را برای ٢ تیم لحاظ کرد.

دقیقه ۳۹ نفوذ پارسی ها از جناح چپ با ارسال میلاد خدایی روی دروازه حریف همراه شد اما مدافعان شهر‌خودرو توپ را راهی کرنر کردند.

دقیقه ۴۰ :ارسال متین کریم زاده از روی نقطه کرنر روی دروازه شهر خودرو پس از ضربه سر فریبرز گرامی منجر به گل مساوی شد.

دقیقه ۴۲ محمد قاضی حوالی محوطه ۶ قدم پارسی‌ها فرصت مناسبی برای زدن گل دوم خودش و شهرخودرو داشت اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۴: پوریا آریا کیا روی پاس شهرام گودرزی با دروازه خالی شهرخودرو رو به رو شد و گل دوم این دیدار را برای نماینده جم به ثمر رساند.

دقیقه ۴۵: محمد علی فرامرزی به دلیل خطا روی محمود شفیعی که از پشت محوطه جریمه با مهدی رحمتی تک به تک شده بود با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد.

دقیقه ۴۵+٣: ضربه سر محمد قاضی رویِ پرتاب اوت فرشاد فرجی با اختلاف از بالای دروازه پارس‌جنوبی به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ٢ بر یک به سود پارس‌جنوبی به پایان رسید.

دقیقه ۵۱: اکبرصادقی کاپیتان شهر خودرو به دلیل گرفتن پیراهن بازیکن حریف از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۵۴: محمد نوری به دلیل بی احتیاطی و تکل خطرناک روی پای جلالی مدافع تازه وارد شهر خودرو نخستین کارت زرد پارسی‌ها در این دیدار را دریافت کرد.

دقیقه ۶۲: ضد حمله خطرناک بازیکنان پارس جنوبی به سمت دروازه شهر خودرو پس از پاس رو به بیرون محمود شفیعی و تعلل مهاجمان پارس به هدف رفت.

دقیقه ۶۵:پس از یک رفت و برگشت ضربه امین قاسمی‌نژاد با پای چپ با اختلاف زیاد از بالای دروازه پارس‌جنوبی به بیرون رفت.

دقیقه ۶۸: خطای شدید شهرام گودرزی در میانه‌های میدان روی اکبرصادقی برای لحظاتی دیدار را با توقف رو به رو کرد.

دقیقه ۶۹: ضد حمله دیگری از سوی پارسی‌ها شکل گرفت و پوریا آریا کیا در موقعیت تک به تک با مهدی رحمتی ضربه خود را به سنگربان باتجربه شهرخودرو کوبید.

دقیقه ۷۰: مرتضی خراسانی به جای میلاد سرلک در ترکیب شهر خودرو قرار گرفت.

دقیقه ۷۳: محمد ابراهیمی روی امین قاسمی‌نژاد مرتکب خطا شد و پس از اعتراض شدید بازیکنان شهرخودرو به داور با کارت زرد داور رو به رو شد.

دقیقه ۷۴: ضد حمله دیگری از سوی پارسی‌ها صورت گرفت، اما فرشاد فرجی اجازه گلزنی به محمد ابراهیمی را نداد و توپ او را راهی کرنر کرد.

دقیقه ۷۵: سعید رحیمی، داور دیدار برای دومین بار در این بازی به بازیکنان ٢ تیم وقت استراحت داد.

دقیقه ۸۵: امین منوچهری به جای پوریا آریا کیا در ترکیب پارس جنوبی قرار گرفت.

دقیقه ۸۷: محمد آقاجانپور و محمد محمدزاده به ترتیب به جای ابوالحسن جعفری و سعید صادقی در ترکیب شهر خودرو قرار گرفتند.

دقیقه ۹۰: آدام همتی و محمد رضا ملایری به ترتیب به جای محمد نوری و علی عبدالله زاده در ترکیب پارس جنوبی قرار گرفتند.

دقیقه ۹۰: امین منوچهری به دلیل اتلاف وقت از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۹۰: سعید رحیمی ۶ دقیقه وقت اضافی برای نیمه دوم لحاظ کرد.

در نهایت این دیدار با حساب ٢ بر یک به سود شاگردان سیروس پورموسوی به پایان رسید.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار