سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: به دلیل بازیکنانی که تیم دارد، باید جایگاه پارس‌جنوبی تک رقمی باشد.

پورموسوی: جایگاه پارس‌جنوبی باید تک رقمی باشدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص برتری امشب تیمش مقابل شهرخودرو اظهار داشت: این نتیجه را به بازیکنان تیم به خصوص میلاد باقری که در بازی مقابل سپاهان رباط صلیبی اش را از دست داده بود و مردم جم تقدیم می‌کنم. همچنین از مدیران منطقه ویژه اقتصادی و از مسئولان استانی که شنیده‌ام در این روز‌ها به کمک کردند،  تشکر می‌کنم.

پورموسوی ادامه داد: امیدوارم که کمک‌های آن‌ها مداوم باشد. چرا که بچه‌ها به عشق مردم جم تلاش می‌کنند. شرایط تیم سخت بود و بزرگان تیم کمک کردند تا حاشیه‌ای نداشته باشیم و خدا را شکر می‌کنیم که این امتیاز را به دست آوردیم.

هم قسم شده ایم تا جایگاه تیم را بهبود ببخشیم

سرمربی جدید پارس جنوبی در مورد احتمال بقای این تیم در لیگ برتر گفت: دیروز به بچه‌ها گفتم که به جم آمده ام تا به تیم کمک کنم. جایگاه پارس جنوبی باید تک رقمی باشد. در تیم ما بازیکنان بزرگی وجود دارد، اما به دلیل مشکلاتی که همه از آن مطلع هستند، بازیکنان دچار درگیری ذهنی شده بودند هر چند حالا همه هم قسم شده ایم تا جایگاه تیم را بهبود ببخشیم.


بیشتر بخوانید


قرارداد سال بعد من با یکی از تیم‌ها مشخص بود اما وظیفه خود دانستم که به پارس جنوبی بیایم

موسوی در خصوص مدت زمان قرارداد خود  با باشگاه پارس جنوبی تصریح کرد: فصل بعد هم در تیم خواهم بود و از نیرو‌های بومی بیشتر استفاده خواهیم کرد. استان بوشهر توانایی زیادی در این بخش دارد، اما باید از بازیکنان با تجربه هم در کنار جوانان استفاده کنیم. طی صحبتی که با رضاییان مدیرعامل باشگاه داشتیم قرار به نگارش برنامه بلند مدت شد. قرارداد سال بعد من با یکی از تیم‌ها مشخص بود، اما وقتی که رضاییان از من تقاضای همکاری کرد وظیفه خود دانستم که به این تیم بیایم. به عنوان بچه جنوب هر کمکی از دستم بربیاید انجام خواهم داد، اما به بچه‌ها گفته ام که به آن‌ها اعتقاد دارم.

او درباره داوری این دیدار گفت: داوری بازی خوب بود، اما در چند صحنه داور تحت تاثیر نیمکت تیم حریف قرار گرفت که البته این موضوع هم طبیعی بود هر چند که در کل داوری بازی مشکل خاصی نداشت.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار