پاسور صربستانی گفت: تاکنون در لیگ والیبال ایران توپ نزده ام، اما بازی کردن در لیگ این کشور برایم باعث افتخار است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، الکساندر آتاناسویچ پاسور صربستانی تیم والیبال پروجا در گفت‎وگویی درباره مبتلا شدنش به ویروس کرونا بیان کرد: پس از عمل جراحی که در ماه آوریل (فروردین) در ایتالیا انجام دادم به صربستان بازگشتم و به ویروس کرونا مبتلا شدم. متاسفانه در کشور  ما شماره مبتلایان به این ویروس بالا بود و در چند روز اول دارو مصرف کردم، اما اتفاقی رخ نداد تا راهی بیمارستان شدم، اما حالا مشکلی ندارم.

او در خصوص دیدار با تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۰۹ بیان کرد: ایران تیم بهتری بود و ما فکر نمی‌کردیم آن‌ها را شکست دهیم. مربی ایران ستکوویج صرب بود که تلاش زیادی کرد، اما ما با غلبه بر این تیم قهرمان شدیم. همچنین والیبال در صربستان ورزش سوم و چهار است. در کشور ما محبوبیت ورزش والیبال مثل ایران و ایتالیا پر طرفدار نیست.

آتاناسویچ  در خصوص نواک جوکوویچ گفت: نواک بهترین تنیسور جهان است و من افتخار دارم در بعضی اوقات او را ببینم.  


بیشتر بخوانید


پاسور صربستانی در خصوص والیبال کشورمان اظهار داشت: ایران واقعا بازیکنان بزرگی دارد و شنیدم لیگ خوبی هم دارد. سعید معروف و موسوی بازیکنان بزرگی هستند و  ۲ سال پیش هم مقابل معروف در سیه نا بازی کردم. همچنین من  تاکنون در ایران بازی نکرده ام، اما افتخاری است بازی کردن در ایران زیرا مردم این کشور و صربستان شبیه یکدیگر هستند.

آتاناسویچ  در پایان در خصوص ۲ مربی سابق ایران اظهار داشت: ایگور کولاکوویچ اولین سرمربی من در تیم ملی بود و این شانس را به من داد که توانایی خودم را نشان بدهم.

انتهای پیام/

برچسب ها: دنیای ورزش ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار