سخنگوی ستاد مقابله با کرونای شهرستان سیرجان ابتلای ۱۲ نفر از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال گل گهر را تایید کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد موقری پور سخنگوی ستاد مقابله با کرونای شهرستان سیرجان اظهار داشت: متاسفانه به طور قطعی ۱۲ نفر از بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به کرونا مبتلا شده‌اند.

موقری پور افزود: صبح امروز از اعضای این تیم نمونه گیری برای تست کرونا توسط آزمایشگاه کرونای دانشکده علوم پزشکی سیرجان گرفته شد، سپس در تایید نهایی مشخص شد که دوازده نفر از اعضای تیم گل گهر نتیجه آزمایش کرونایشان مثبت است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی سیرجان با اشاره به این‌که احتمالا یکی از بازیکنان تیم علائم ابتلا را داشته، ادامه داد: ممکن است طی تمرینات این ویروس از بازیکن به سایرین نیز سرایت کرده باشد.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه اکنون نتیجه نهایی آزمایشات به مسئولین باشگاه اعلام شده است بیان کرد: پزشک تیم نیز درجریان قرار دارد که بایستی جداسازی و قرنطینه افراد با تست مثبت را مدنظر قرار دهند.

گفته می‌شود یکی از این ۱۲ نفر اعضای تیم گل گهر سیرجان، مجید جلالی سرمربی تیم است. با این وجود نظر به اینکه این تعداد بیش از ۲۵ درصد اعضای تیم گل گهر سیرجان است، به احتمال زیاد دیدار فردای این تیم مقابل شاهین بوشهر از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور لغو می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار