بنابر اعلام ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه میانگین سنی فوت شدگان کووید ۱۹ به ۶۸ سال رسیده و ۶۰ درصد قربانیان این ویروس را مردان تشکیل می‌دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان کرمانشاه ، گفت: در شبانه روز گذشته ۴ نفر در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب و هرسین با تشخیص قطعی کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع تعداد جانباختگان کرونا در استان به ۳۸۳ نفر رسید.

مهدی اظهار کرد: با شناسایی ۸۴ بیمار مثبت بستری دیگر در بیمارستان‌های استان، جمع موارد بستری به دو هزار ۶۷۲ نفر رسید.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی افزود: تعداد کل بیماران بستری در استان از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون به هشت هزار و ۵۷۲ نفر رسید و هفت هزار ۸۴۰ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ نفر مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان‌های استان بستری و ۵۶ نفر مرخص شدند.

محمدی خاطرنشان کرد: با تحلیل آمار به دست آمده ۶۰ درصد از بیماران فوت شده کرونا ویروس را آقایان و ۴۰ درصد را هم بانوان تشکیل داده‌اند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.