نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین در پیامی توئیتری بر حفظ برجام از سوی ایران و اعضای دیگر این توافق تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، امروز در حساب توئیترش نوشت از نظر او با وجود تمامی مشکلات، همچنان بقای برجام امکانپذیر است.

اولیانوف در توئیتر در پاسخ به پیامی که پیشتر «جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا منتشر کرده بود، نوشت: « «باید برجام از سوی ما حفظ شود البته مخالفان این توافق همیشه سوالاتی درباره بقای آن می‌پرسند. باید بگویم با وجود تمامی مشکلات در صورت تلاش اعضای برجام (چین ، فرانسه، آلمان، ایران، روسیه و انگلیس) برای حفظ این توافق،  جواب سوال‌هایشان «بله» است. در این میان اتحادیه اروپا که هماهنگ‌کننده است، نقشی بارز ایفا می‌کند.»

اولیانوف: ایران و اعضای برجام باید بر حفظ توافق هسته‌ای تلاش کنند ///

پیامی که از بورل در سالروز امضای برجام در توئیتر منتشر شده بود نیز بدین شرح است: « از منعقد شدن برجام در وین پنج سال می‌گذرد. امروز فشار از چندین جهت بر آن وارد می‌آید. در صورت رسیدگی کامل و اجرای توافق هسته‌ای ایران، از آن برای سنگ‌بنای نگرانی‌های مشترکمان استفاده خواهیم کرد.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار