مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: برای رفع مشکل سیستم اطفای حریق و آسانسور پروژه مسکن مهر تربت‌حیدریه ۲۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، قدرت‌الله ابک مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: برای رفع مشکل سیستم اطفای حریق و آسانسور پروژه مسکن مهر تربت‌حیدریه ۲۰ میلیارد ریال تخصیص یافت که این رقم سهم آورده این نهاد است و تحقق آن در گرو پرداخت سهم متقاضیان می‌باشد.

او افزود: یکی از مشکلات مسکن مهر این است که متقاضیان در زمانی که باید آورده خود را پرداخت می‌کردند، کوتاهی کرده‌اند و حال باید نرخ افزایش یافته کالا و مصالح را پرداخت کنند که این امر معضل جدی به همراه داشته است.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با بیان اینکه قرار بود هزینه محوطه سازی برآورد شود ادامه داد: اینک این کم کاری را باید مسئولان این خطه پاسخ دهند و پس از مشخص شدن هزینه مربوطه، جلسه‌ای با حضور مسئولان ارشد تربت‌حیدریه در تهران برگزار می‌شود تا این مشکل برطرف شود.

 

پر مشکل ترین پروژه مسکن مهر در تربت حیدریه

علی رستمی معاون استاندار و فرماندار ویژه تربت‌حیدریه نیز در این نشست گفت: با اینکه پروژه مسکن مهر این شهرستان از نظر جانمایی و قرار گرفتن در شمال شهر، بهترین مکان است، اما از نظر پایان کار و کسب رضایت متقاضیان، پرمشکل‌ترین پروژه مسکن مهر در خراسان رضوی است.

او افزود: رفع مشکلات مسکن مهر تربت‌حیدریه ۱۶ سال است که طول کشیده و اکنون تبدیل به یک معضل اساسی شده است.

معاون استاندار از مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی خواست رفع مشکل مسکن مهر تربت‌حیدریه را به تهران محول نکند و برای رفع این معضل، راهکار اساسی و اصولی اتخاذ شود تا ساکنان مسکن مهر بتوانند به زندگی عادی خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید:

رستمی بیان کرد: از مجموع سه هزار و ۳۰۰ واحد مسکن مهر این شهرستان، هزار و ۷۰۰ واحد تکمیل و ۱۰۵ واحد نیز دارای متقاضی است.

در این نشست مقرر شد در مدت  ۴۰ روز نمایندگان فرمانداری، اداره کل راه و شهرسازی استان، اداره راه و شهرسازی تربت‌حیدریه، نظام مهندسی و شهرداری تربت‌حیدریه، نماینده پیمانکاران و نماینده متقاضیان در نشست مشترک مشکل را بررسی و هر جا که قصور پیمانکار اثبات شد، به مرجع قضایی معرفی شود.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۲۶ تير ۱۳۹۹
روحانی کاری که با مسکن کرد از روزی که اومد بودجه رو قطع کرد و ۲۰ درصد مونده بود تمام بشن ناقص موندن حالا این شد حال روز مسکن