نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس گفت: برای حل مشکل تامین هزینه پروژه‌ها، ۱۵ دستور برای تامین اعتبار پروژه‌ها از سازمان برنامه و بودجه کشور اخذ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم عزیزی نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی در دومین جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات روستا‌ها، گفت: این جلسات برای این است که مشکلات مردم را حل کنیم و از مدیران محترم که در جلسه حضور دارند تقاضا داریم مصوبات جلسات را با جدیت دنبال کنند و به بهانه‌های مختلف این مصوبات را معطل نکنند.

او افزود: پس از اولین جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات روستا‌ها، نمایندگان با حضور در دفاتر وزرا، دستورات و مصوبات لازم را گرفته اند و وظیفه مدیران در استان و شهرستان این است که با جدیت برای تحقق این مصوبات اقدام و پیگیری کنند.

رییس کمیته امنیت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، ادامه داد: در جلسه‌ای که با حضور وزیر راه برگزار شد تصمیمات بسیار خوبی در حوزه راه و ریل مصوب شده است که می‌توان به شروع راه آهن شیراز، بوشهر که سالهاست رها شده اشاره کرد.

عزیزی گفت: در خصوص خط دوم انتقال آب از سد درودزن به شیراز اشاره کرد و افزود: با اجرای این خط بخش قابل توجه‌ای از منابع آب زیر زمینی حفظ و مشکلات بخش عمده‌ای از مردم عزیز در تامین آب شرب رفع می‌شود.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس بیان داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته وتشکیل جلسات در تهران مصوبات خوبی در حوزه بهداشت و درمان اتخاذ شده که می‌توان به ساخت بیمارستان دوم تامین اجتماعی در شهرستان اشاره کرد.

عزیزی بیان داشت: موضوع راه کرونی، کیان آباد به بابا حاجی که سال‌ها مورد بی توجهی قرار گرفته بوده در دستور کار قرار گرفته است.

او ادامه داد: عملیات خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی از سیرجان به شیراز مصوب شده است و این اقدام یک ظرفیت بسیار مناسب برای توسعه شهرستان است که امیدوار هستیم با پیگیری مدیران زودتر به مرحله اجرا برسد.

عزیزی بیان کرد: برای حل مشکل تامین هزینه، ۱۵ دستور برای تامین اعتبار پروژ‌ها از سازمان برنامه و بودجه کشور اخذ شده است.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: توقع این است که فرمانداری مصوبات جلسات را با جدیت دنبال کند و مطالب استانی و شهرستانی را رفع و در صورت نیاز به مصوبه بالادستی از ظرفیت نمایندگان استفاده کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار