رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس گفت: ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌ های عمرانی در فارس ابلاغ شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس در دیدار با نمایندگان شیراز و زرقان بیان کرد: برای تکمیل طرح های عمرانی نیمه ‌تمام دولت در استان فارس به ویژه طرح هایی که تا پایان امسال  قابلیت افتتاح  را دارند،  ۵ هزار میلیارد ریال اعتبار از محل منابع عمومی بودجه در شرف ابلاغ به استان فارس قرار دارد.

او، تصریح کرد: این اعتبارات در زمینه آبرسانی به شهرهای استان، تصفیه خانه‌های آب و ایجاد تاسیسات فاضلاب، تکمیل بیمارستان‌های نیمه ‌تمام، مجموعه‌های ورزشی، آزاد راه شیراز-اصفهان، بزرگراه‌ها و راه‌های اصلی در حال ساخت و احیای تالاب‌های استان است.

نوروزی ادامه داد: با ابلاغ اعتبارات فوق، بخش مهمی از طرح هایی که در سفر دولت تدبیر و امید به استان فارس در سال ۱۳۹۴ مصوب شده بود به مرحله بهره‌برداری می رسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس افزود: از مجموع ۳۰ هزار و ۲۹۵ میلیارد ریال اعتبار عمرانی ابلاغی استان فارس امسال معادل ۱۵ درصد آن به مبلغ ۱۵ هزار و ۴۴۸ میلیارد ریال تاکنون اختصاص یافته است.

او، اضافه کرد: این میزان اعتبار اختصاص یافته در سه ماهه اول امسال محقق شده است و حکایت از آن دارد که با وجود محدودیت‌های موجود در وصول منابع بودجه، تکمیل طرح های عمرانی نیمه ‌تمام عمرانی به ویژه طرح های مهم و با پیشرفت فیزیکی بالا از اولویت‌های مهم دولت است.

در این جلسه که با حضور ابراهیم عزیزی و جعفر قادری نمایندگان مردم شریف شهرستان‌های شیراز و زرقان برگزار شد مسائل و مشکلات اعتباری طرح های عمرانی شهرستان زرقان از جمله رفع مشکلات آبی روستاهای بخش مرکزی و بخش رحمت آباد شهرستان زرقان، راه‌های روستایی و  پیگیری افزایش ضریب اعتبار به شهرستان‌های تازه تاسیس استان فارس در بودجه‌های استانی بررسی شد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیدی
۱۸:۰۴ ۱۹ تير ۱۳۹۹
سالن ورزشی روستای با غان خنج اکنون ده ساله شده ده سال است که شروع به کار کرده ولی در نیمه راه متوقف است شما را به خدا اگر می توانید انعکاس بدید هروقت که پیگیری میشود می گویند اعتبار نیست
آخرین اخبار