فرماندار پاوه گفت: ما در کمتر از شش ماه با دو دنیای کاملا متفاوت بر اثر بیماری کرونا برخورد داشتیم مدیران دستگا‌ه های دولتی و بانک‌ها باید خود را با شرایط جدید هماهنگ سازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  ایده پور فرماندار پاوه گفت: ما در کمتر از شش ماه با دو دنیای کاملا  متفاوت برخورد داشته ایم دنیای قبل از کرونا و دنیای کرونایی، کسب و کار‌ها در این شرایط استثنایی جهانی سریعا در حال تحول هستند مدیران دستگا‌های دولتی و بانک‌ها باید رفتارسازمانی خود را تغییر دهند و خود را با شرایط جدید هماهنگ سازند.

او گفت:همه‌ ما تهدیدات اقتصادی و سیاسی کنونی بر علیه کشور مان را شاهدیم و  باید مسئولین در سمت‌های مختلف راهکار‌های ویژه خود را جهت مقابله این ترفند‌ها ارائه دهند.

ایده پور بیان کرد: مدیران بانک‌ها باید خود را با این تغییرات وفق داده برای بانک‌ها جذابیت ایجاد کنند یکی از مهمترین جذابیت‌ها نوع معنوی آن است و آن تکریم ارباب رجوع است.

او گفت:بانک‌ها نباید به مراجعین خود بعنوان مشتری نگاه کنند بلکه باید نوع نگاه‌ها تغییر کند و نگاه به مراجعین نگاه ارباب رجوع باشد.

ایده پور افزود: بانک‌ها شرایط را برای اخذ و کسب تسهیلات کرونایی از سوی مردم آسان‌تر نمایند تا شهروندان بتوانند از این تسهیلات منتفع گردند.

سلیمی مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پاوه گفت: بیش از ۱۳۳ طرح هم اکنون در صف انتظار دریافت تسهیلات اشتغالزایی در بانک‌ها هستند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.