معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۶ دستگاه تابلوی تبلیغاتی در نقاط غیر ایمن شهرستان سرعین جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید مسعود هاشمین، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در بازدید از محور اردبیل -خلخال گفت: ۶ دستگاه تابلوی تبلیغاتی که در نقاط غیر ایمن محور سه راهی سرعین به سرعین و بالعکس نصب شده بودند شناسایی و جمع آوری شد.

او با بیان اینکه بالا بردن ایمنی و حفظ جان مترددین از اولویت‌های مهم راهداری است افزود: این تابلو‌های تبلیغاتی که در مکان‌های غیر ایمن نصب شده بودند به دلیل اینکه از نظر سازه‌ای وضعیت نامناسبی داشتند توسط پیمانکاران از سطح جاده‌های استان برچیده شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از نصب ۶ دستگاه بیلبورد دیگر با سازه جدید و پایه فلزی لوله‌ای ایمن برای اولین بار در سطح استان اردبیل در این محور خبر داد و تصریح کرد: این تابلو‌ها در نقاطی که کمیته مکان یابی اداره کل مشخص نموده نصب گردیده است.

هاشمین نصب ۴۵ دستگاه تابلو‌های تبلیغاتی را در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل یادآور شد و اظهار کرد:نگهداری و بهره برداری این تابلو‌ها از طریق مزایده عمومی به بخش خصوصی واگذار شده است.

او درج پیام‌های ایمنی، ترافیکی، تبلیغات کالا‌های ایرانی و درج علائم هشداری و اخباری برای راهنمایی رانندگان و مترددین در جاده را از کابرد‌های این تابلو‌های تبلیغاتی عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.