۲ هزار و ۷۱۷ طرح خسارت دیده از کرونا در شهرکرد برای دریافت تسهیلات شناسایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سپنتا حبیبی معاون فرماندار شهرکرد در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا گفت: تا کنون دو هزار و ۷۱۷ طرح خسارت دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان برای دریافت تسهیلات شناسایی شده است.

او افزود: این طرح‌ها از سوی ۱۳ دستگاه اجرایی در شهر‌ها و روستا‌های این شهرستان شناسایی شده اند.


بیشتر بخوانید


حبیبی اضافه کرد: برای حمایت از مشاغل آسیب دیده ناشی از شیوع ویروس کرونا در شهرستان شهرکرد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده است و این میزان تسهیلات برای تثبیت اشتغال چهار هزار و ۲۴۳ نفر پرداخت می‌شود.

او ادامه داد: امسال برای راه اندازی انواع کسب و کار‌های خانگی در شهرستان شهرکرد ۱۹ میلیارد ریال تسهیلات اختصاص یافته است.

حبیبی گفت: برای جذب این تسهیلات دستگاه‌های اجرایی شامل جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، صنعت، معدن و تجارت، فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به معرفی متقاضیان واجد شرایط بخش مشاغل خانگی برنامه‌ریزی اقدام کنند.

او افزود: این تسهیلات تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال با نرخ چهار درصد و بازپرداخت ۳۶ ماهه پرداخت می‌شود.

حبیبی اضافه کرد: روستا‌های هرچگان، پیربلوط، ارجنک، شمس‌آباد، بهرام‌آباد و دستگرد امامزاده برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی آسمان و سحاب از سوی بنیاد برکت در سال ۹۹ اضافه شوند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار