برگزاری «جشنواره فرامرزی مطبوعات» در کرمانشاه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از برگزاری «جشنواره فرامرزی مطبوعات» در کرمانشاه خبر داد؛ رویدادی که رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان هم قول حمایت مالی از آن را داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت : ما مجوز برگزاری جشنواره فرامرزی مطبوعات را از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گرفته ایم و هماهنگی های آن در حال انجام است.

او گفت : این جشنواره با گستره شمال غرب، غرب و جنوب غرب کشور از استان آذربایجان غربی تا خوزستان و نیز استان های همسایه کشور در شرق ترکیه، اقلیم کردستان و بخش عربی عراق برگزار می شود.

 او افزود: اگر بیماری کرونا اجازه دهد و منابع مالی جشنواره فرامرزی مطبوعات تامین شود، این جشنواره اسفند ۹۹ به میزبانی کرمانشاه برگزار می شود.

فاضلی زاد از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه هم خواست که از برگزاری جشنواره فرامرزی حمایت مالی کند.

حمایت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه از جشنواره فرامرزی

حبیب الله وفایی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمانشاه برای حمایت از این جشنواره اعلام آمادگی کرد و از مدیران ارشاد استان خواست که از همین حالا جلسات هماهنگی آن را بگذارند و پیگیری ها را آغاز کنند.

او با اشاره به سابقه سه هزار ساله استان کرمانشاه به عنوان دروازه تجارت غرب کشور گفت: این موضوع یک مزیت مطلق برای استان است بویژه اینکه در شرایط تحریم های ظالمانه دشمنان هیچ راهی برای توسعه بازرگانی به سمت عراق نداریم به همین دلیل برگزاری جشنواره فرامرزی می تواند حلقه ای از زنجیره توسعه تجارت در استان باشد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.