مدیرعامل بنیاد مهدی موعود(عج) شیراز گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا باید استفاده از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی را افزایش داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا حدائق مدیرعامل بنیاد مهدی موعود (عج)  بیان کرد: هجمه‌های بسیاری از سوی دشمنان در فضای مجازی به وجود آمده که باید با انجام فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی و پاسخ به شبهات این هجمه‌ها را خنثی کرد زیرا شبکه‌های مجازی فرصت آمدن جوانان به مساجد را نیز گرفته است، از این رو باید برنامه‌ها و فعالیت‌های مطلوبی را برای جوانان در فضای مجازی انجام داد.

او، با اشاره به اینکه کار مناره در مساجد، نشان دادن مسجد به مردم است، تصریح کرد: کار روحانیون و ائمه جماعات نیز این‌گونه است و حضور طلاب در کنار ائمه جماعات نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد.

مسئول مجموعه خاتم النبیا (ص) در خصوص حضور طلاب در مساجد و مدارس، ادامه داد: حضور طلاب در این بخش‌ها می‌تواند ارتباط دانش آموزان با اولیا را افزایش دهد که  نتیجه آن در کار‌های مردمی و جهادی نیز اثرگذار است.

حدائق، با اشاره به فعالیت‌های مسجدالنبی، الرسول و مسجد الرجا در شیراز اضافه کرد: وجود صندوق قرض الحسنه و کانون‌های فرهنگی مساجد، با مشارکت طلاب قرارگاه تبلغی عمار منصوریه ویژه جوانان و نوجوانان و انجام فعالیت‌های جهادی، تبلیغی و فرهنگی و حضور طلاب جوان در مساجد و مدارس با برگزاری جلسات اولیای مدارس در مساجد از جمله فعالیت‌های این سه مکان مقدس است.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار