رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: خودرو‌های گشت زنی یگان حفاظت اراضی با بررسی مستمر مزارع و باغ‌ها را رصد کرده و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز برخورد خواهد کرد.

 ساخت و ساز ‌غیر مجاز در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، تاراسی رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان گفت: خودرو‌های گشت زنی یگان حفاظت اراضی با بررسی مستمر وحضور فعال در عرصه‌های کشاورزی و نیز گزارش‌های دریافتی توسط سامانه ۱۳۱، مزارع و باغ‌ها را رصد کرده و با هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز و اقدام به تغییر کاربری و تخریب اراضی، برخورد خواهد کرد.

این مقام مسئول اضافه نمود: در راستای اجرای قانون حفظ کاربری اراضی زراعی وباغ ها، جهاد کشاورزی شهرستان زنجان با همکاری عوامل مدیریت امور اراضی استان زنجان، از ابتدای سال ۹۹ تا کنون اقدام به قلع و قمع و تخریب ۱۰۸ مورد تغییر کاربری غیر مجاز نموده است.
 
او در ادامه گفت: از این ۱۰۸ مورد تعداد ۱۶ مورد با حکم قطعی و تعداد ۷۰ مورد نیز با هماهنگی و دستور دادستان محترم تخریب شدند وهمچنین تعداد ۲۲ مورد نیز باستناد تبصره ۱ ماده ۱۰ والبته بدون دخالت نیروی انتظامی و با راهنمایی‌های به موقع کارشناسان یگان حفاطت جمع آوری و اعاده به وضع سابقه صورت گرفته است.

تاراسی خاطر نشان کرد: برخورد با ساخت وساز‌های غیر مجاز در زنجان شدت گرفته و به زودی احکام قطعی برخی ساخت و ساز‌های غیر مجاز در باغشهر‌ها نیز اجرا خواهد شد.
 
 
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.