رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق متواری خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی گفت: ساعت ۱۰ صبح هفدهم تیر ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین انجام ماموریت و گشت زنی در محدوده نظام آباد به یکدستگاه خودرو پراید که در حال حرکت بوده مظنون می‌شوند.

وی افزود: کارآگاهان با استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی متوجه می‌شوند خودرو ساعات اولیه روز در محدوده کلانتری ۱۲۷ نارمک به سرقت رفته است و در ادامه به راننده خودرو مسروقه دستور ایست می‌دهند که راننده بلافاصله پس از شنیدن دستور با افزایش سرعت و لایی کشی در بین خودرو‌های عبوری فرار می‌کند.

سرهنگ گزافی توضیح داد: حرکات مخاطره آمیز راننده پراید باعث رعب و وحشت شهروندان می‌گردد که کارآگاهان مجدد دستور توقف به وی می‌دهند لیکن وی توجهی به اخطار‌های مکرر واحد گشت ننموده و به صورت خلاف جهت وارد خیابان وحیدیه می‌شود.

راننده خودروی متواری پس از طی مسافتی به علت ترافیک ایجاد شده در خیابان خودرو را رها کرده و به صورت پیاده می‌گریزد که افسراکیپ به تعقیب وی می‌پردازد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: متهم که حین فرار با ۲ قبضه سلاح سردی که همراه داشته به قدرت نمایی و حمله کردن به ماموران موجب رعب و وحشت بین شهروندان می‌شود که افسراکیپ برای مهار متهم و دستگیری وی اقدام و در یک عملیات پلیسی دستگیر و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل اداره دوم پلیس آگاهی می‌شود.


بیشتر بخوانید

دستگیری زوج سارق مسافرنما در شرق تهران

دستگیری سارقان لوازم خودرو در محله عباس آباد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار