در نشست جامعه اسلامی مدیران :

زمینه سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات امری ضروری است

در نشست جامعه اسلامی مدیران بر ضرورت زمینه سازی برای مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید شد.

/به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جامعه اسلامی مدیران ایران در راستای نگاه برنامه محور خود نسبت به سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، با حضور مدیران  باسابقه مدیریت در سطوح عالی، نشست تدوین برنامه دولت آینده را برگزار کرد.

در این نشست نخبگانی، محمد ناظمی اردکانی دبیرکل جامعه اسلامی مدیران ضمن انتقاد از وضعیت رنج آور مدیریت در دستگاه اجرایی کشور از مسئولان کمیته‌های ۲۲ گانه درخواست کرد تا با احصاء سرفصل‌های برنامه‌ای مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب، اسناد بالادستی و سیاست‌های کلی نظام نسبت به تدوین برنامه دولت سیزدهم اقدام کنند.


بیشتر بخوانید:


در ادامه این نشست مسئولان کمیته‌ها ضمن بیان دیدگاه‌های مدیریتی خود نسبت به مشکلات امروز کشور، استفاده از ظرفیت نیرو‌های جوان و کارآمد در بدنه دستگاه‌های اجرایی را مورد تاکید قرار دادند. ضرورت آسیب شناسی وضع امروز و ارائه راهکار‌های عملیاتی برای بهبود اقتصاد کشور از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

همچنین مقرر شد که کمیته‌ها با برگزاری جلسات کارشناسی با دعوت از صاحب نظران در حوزه‌های مختلف در مدت تعیین شده نسبت به تدوین برنامه برای یک دولت مردمی و تحول گرا اقدام کنند.

در پایان نیز ناظمی اردکانی عمق بخشی به انتخابات سال ۱۴۰۰ با انجام اقدامات برنامه محور، بدور از رویکرد‌های سطحی و تخریبی مورد تاکید قرار داده و افزود: زمینه سازی برای مشارکت حداکثری و استفاده از نظرات افکارعمومی آحاد جامعه برای رسیدن به وضعیت مطلوب در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی یک امر لازم و مورد نیاز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۵ ۲۶ تير ۱۳۹۹
وقتی کسی رو انتخاب کنی که بعد از گذشتن از فیلتر از بالا چیزی بهش دیکته بشه و خودش مستقلا نتونه تصمیم بگیره انتخابات فقط حکم نمایش رو پیدا میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ماندلا
۱۹:۵۳ ۲۵ تير ۱۳۹۹
فک نمی کنم بیش ازسی درصدشرکت کننده باشه.