بنابر اعلام ستاد مدیریت کرونا در استان در ۲۴ ساعت گذشته ۵ تن دیگر قربانی ویروس کرونا شده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری ۳۷۹ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص آخرین آمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان، گفت : در شبانه روز گذشته ۵ نفر در شهرستان‌های کرمانشاه، صحنه، هرسین، گیلانغرب و جوانرود با تشخیص قطعی کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و به این ترتیب مجموع تعداد جانباختگان کرونا در استان به ۳۷۹ نفر رسید.

او گفت : با شناسایی ۳۵ بیمار مثبت بستری دیگر در بیمارستان‌های استان، جمع موارد بستری به دو هزار ۶۳۵ نفر رسید.

او افزود: تعداد کل بیماران بستری در استان از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون به هشت هزار و ۴۹۱ نفر رسید و هفت هزار ۷۸۴ نفر نیز بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا گفت : در ۲۴ گذشته ۸۸ نفر در بیمارستان‌های استان بستری و ۵۸ نفر مرخص شدند و هم اکنون ۳۲۰ نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

مهدی محمدی افزود: با تحلیل آمار به دست آمده در ماه گذشته ۵۵ درصد از مبتلایان را آقایان و ۴۵ درصد بانوان تشکیل می‌دادند که این رقم در تیر ماه در آقایان ۵۲ درصد و بانوان به ۴۸ درصد تغییر یافته است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.