معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان از پلمب یک واحد دانه بندی شن و ماسه بدون مجوز در شهرستان مریوان خبرداد.

پلمب به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، اقبال حمیدی معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: طبق بازدید‌های به عمل آمده محرز شد که یک واحد دانه بندی شن و ماسه فاقد هر گونه مجوز قانونی و پروانه تأسیس برای فعالیت بود و بر اساس ماده ۱۴ قانون حفاظت، بهسازی و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی با اخذ دستور قضایی پلمب شد.

او افزود: با توجه به صدور اخطاریه‌های زیست محیطی، این واحد نسبت به کسب مجوز‌های قانونی اقدامی انجام نداده و به استناد مواد ۱۱ و ۱۴ قانون حفاظت و بهسازی و جلوگیری از آلودی‌های محیط زیست و با هماهنگی و دستور دادستان این شهرستان از ادامه فعالیت‌های آن ممانعت بعمل آمد و پلمب آن تا کسب مجوز‌های قانونی و اخذ پروانه فعالیت ادامه خواهد داشت.

 معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان تأکید کرد: با مخربین و آلایندگان محیط زیست و هرگونه آلودگی که بهداشت عمومی مردم و محیط زیست طبیعی را به خطر بیندازد بدون هیچ اغماضی، طبق قانون به شدت برخورد خواهدشد.

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.