در نشست رفع مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر از پیشرفت ۹۰ درصدی این واحدها در مهاباد خبر داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جلسه بررسی آخرین وضــعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن و تصمیم گیری در خصوص تمدید مدت فعالیت هـــای مساکن مهر در سالن اجلاس تالار وحدت شهرداری مهاباد تشکیل شد.

تقی دخت مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مشکلات شرکت‌های تعاونی به صورت هفتگی رصد خواهد شد و تلاش داریم این مشکلات را حل کنیم تا انشاالله بتوانیم تا پایان شهریور ماه جشن اختتام مسکن مهر را اول در مهاباد و بعد در استان بگیریم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه مهاباد هم تاکید کرد: با توجه به شیوع کرونا تسهیلاتی هم برای شرکت‌های تعاونی مسکن در نظر گرفته شده است.

میرزایی مدیرتعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی هم گفت: مدیران تعاونی‌های مسکن می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا تسهیلات مورد نظر خود را درخواست کنند تا از محل اعتبارات دولتی تامین شود و از این طریق تعاونی‌های غیر فعال فعالیت خود را دوباره شروع کرده و تعاونی‌هایی که دارای مشکل نقدینگی هستند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

دانشمند رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی مهاباد هم در این نشست خاطر نشان کرد: در شهرستان مهاباد ۴۲ تعاونی فعال و پنج هزارو ۲۳۷ واحد مسکن مهر در مهاباد وجود دارد که تاکنون دو هزار و ۹۵۴ واحد تحویل اعضا داده شده و دو هزار و ۲۸۳ واحد هم باقی مانده که بزودی تحویل داده می‌شوند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.