فرماندار شیراز گفت: الکترونیکی شدن پرونده ها و صدور اسناد تک برگ در بخش اسناد و املاک صدرای شیراز انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رضا امیری فرماندار شهرستان شیراز در بازدیده سرزده از ادارات شهرستان ناحیه ۲ و ۳ و ۴ سازمان ثبت اسناد و املاک بازدید کرد.

او، با اشاره به ضرورت دقت و مراقبت بیشتر در رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی،گفت: بسیاری از مراجعات مردمی به ادارات در شرایط بحران کرونا غیرضروری است و تمهیدات لازم در خصوص کاهش مراجعات به ادارات باید از سوی مسئولان انجام و به مردم اطلاع رسانی شود.

امیری در جمع کثیر مراجعان و گفتگوی چهره به چهره با شهروندان از روند خدمات رسانی سازمان ثبت اسناد و املاک در راستای جلب حداکثری رضایت مردم شریف شیراز تقدیر کرد.

فرماندار شهرستان شیراز از مجموعه اقدامات سال‌های اخیر در راستای الکترونیکی کردن پرونده ها و نیز مراحل صدور سند تک برگ املاک در این مراکز انجام شده، بیان کرد: مجموعه این اقدامات موجب بهبود کیفیت خدمات به مردم شده است، به گونه ای که چنانچه ملکی دارای مشکلات حقوقی نباشد، صاحبان املاک می‌توانند در کوتاهترین زمان ممکن و حتی در کمتر از یک روز سند تک برگ خود را از سازمان ثبت اسناد و املاک شهرستان شیراز دریافت کنند.

او، با تاکید بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی بین مراجعان تصریح کرد: بسیاری از خدمات ارائه شده در این مراکز ارائه نیاز به مراجعه حضوری ندارد و در حال حاضر ارائه برخی از این خدمات به ذینفعان از طریق پست انجام می شود که باید در راستای تقویت آن ها تلاش شود.

امیری در بازدید از اداره ناحیه ۳ و بخش اسناد و املاک صدرا که به صورت موقت در این ساختمان مستقر هستند و با اشاره به تاکیدات انجام شده از سوی فرماندار برای تامین ساختمان مناسب در شهر صدرا، ادامه داد: در راستای سهولت دسترسی و رفاه شهروندان لازم است هر چه سریعتر این اداره در صدرا مستقر و خدمات به مردم را در همان شهر صدرا ارائه کند که فرمانداری شیراز این موضوع را پیگیری می کند.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.