مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی گفت: اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی تنها مرجع اخذ مدارک شناسایی، گذرنامه و اقامت است.

حسنی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: اخذ مدارک شناسایی گذرنامه و اقامت اتباع فقط از طریق اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی امکان پذیر است.

حسنی افزود: پس از ابلاغ آیین‌نامه تابعیت و تعیین تکلیف زنان مزدوج با مردان خارجی از سوی مجلس شورای اسلامی در تاریخ ۷ هفته ۹۸ تنها مرجع رسیدگی و اقدام فقط اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی است.

او اضافه کرد: مهاجرین واتباع خارجی مراقب کلاهبرداران که وعده تهیه شناسنامه و اقامت می‌دهند باشند و تنها مرجع قانونی و اظهارنظر فقط اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی است که می‌تواند در این زمینه اقدام قانونی انجام دهد.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مرکزی بیان کرد: تعداد ۹۰۰ نفر اتباع و مهاجرین خارجی ساکن در استان مرکزی دارای گذرنامه هستند و از بین آن‌ها افرادی که همسرشان ایرانی است می‌توانند برای فرزندانشان هم شناسنامه ایرانی دریافت کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.