در عملیات پلیس در شهرستان اراک ۳۵۹ بسته مواد مخدر آماده توزیع کشف شد.

  سرهنگ یوسف سپهوند جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از اراک، از کشف ۳۵۹ بسته انواع مواد مخدر به همراه تعداد ادوات استعمال، مقادیری وجه نقد حاصل از فروش مواد مخدر و چندین تیغه قمه و چاقو در عملیات دستگیری ۶ نفر از اراذل و اوباش در اراک خبر داد.

سرهنگ سپهوند افزود: با ارجاع دستور قضائی در خصوص دستگیری یکی از زندانیان متواری در شهرستان اراک، تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی بررسی تخصصی این موضوع را آغاز کردند.

او اضافه کرد: با آغاز تحقیقات پلیس مشخص شد که این فرد از اراذل و اوباش سابقه داری هست که به همراه تعدادی از همدستانش در حال برنامه ریزی برای فرار از استان مرکزی هستند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در تکمیل بررسی‌های انجام شده، مخفیگاه این فرد و ۶ نفر دیگر از نوچه هایش در منزلی مسکونی در یکی از محله‌های شهرستان اراک شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه هر ۷ متهم این پرونده دستگیر شدند.

او تصریح کرد: در عملیات دستگیری این افراد که همگی از اراذل و اوباش دارای سوابق کیفری بودند، تعداد ۳۵۹ بسته کوچک مواد مخدر که برای فروش بسته بندی شده بود، تعدادی ادوات استعمال مواد مخدر، مقادیری وجه نقد حاصل از خرید و فروش مواد مخدر و تعداد ۶ تیغه چاقو و قمه کشف و تعداد ۳ دستگاه وسیله نقلیه آنان هم توقیف شد.

سرهنگ سپهوند با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با هر گونه بی نظمی و اخلال در نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه داد: دستگیرشدگان در این عملیات با تکمیل تحقیقات پلیس به مرجع قضائی برای برخورد قانونی معرفی شدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.