سرپرست مرکز بهداشت آبادان از توزیع ۸۰۰ مورد مکمل ویتامین دی به بیماران کرونایی با شرایط ویژه خبرداد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، نجمه سید آقامیری سرپرست مرکز بهداشت آبادان صبح امروز گفت: مرکز بهداشت شهرستان در کنار صدا و سیمای مرکز آبادان با برنامه‌های آموزشی پیشگیری از کرونا در ۳ ماه اخیر در راستای آگاه‌سازی عمومی و ترغیب مردم به استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تلاش کرده‌اند.

او افزود: در کنار همکاری‌های رسمی سازمانی با صداوسیما، بیش از ۸ هزار عکس‌نوشت، کلیپ، اینفوگرافی، ویدئو با موضوع پیشگیری، علایم و شرایط ویژه بیماری کووید ۱۹ را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر کردیم.

سرپرست مرکز بهداشت در خصوص ارائه خدمات حمایتی ویژه در کنار فعالیت‌های آموزشی بیان کرد: از فرورودین ماه امسال تا کنون ۱۹۰۰ مورد توزیع قطره ویتامین دی ۳ در کودکان۲تا۳ساله با شرایط خاص و ۸۰۰ مورد توزیع مکمل ویتامین دی به بیماران کرونایی با شرایط ویژه صورت گرفته است.

سیدآقامیری ضمن دعوت شهروندان به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اعلام کرد: سامانه‌های ۱۹۰ به منظور ثبت شکایات بهداشتی و ۴۰۳۰ برای ارائه مشاوره‌های تغذیه، پیشگیری از بیماری، مراقبت‌های سلامت روان و بارداری آماده پاسخگویی همشهریان عزیز هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.