۱۳ نفر از نیرو‌های درمانی بیمارستان مدرس ساوه به کرونا مبتلا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  اشرفی مدیر بخش پرستاری بیمارستان مدرس ساوه با اشاره به ابتلای ۱۳ نفر از نیرو‌های درمانی بیمارستان مدرس ساوه به کرونا از مردم از درخواست کرد از تجمع در محیط‌های شلوغ بخصوص بدون ماسک خودداری کنند.

اشرفی با بیان اینکه کادردرمانی حدود پنج ماه است درگیر بیماری کرونا هستند و درمان خسته شده اند تصریح کرد: شرایط به وجود آمده نتیجه رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم است که نتیجه آن فشار مضاعف کاری به سیستم بهداشت و درمان است.

او ادامه داد: شرایط ایجاد شده موجب شده است که افراد زیادی از جمله نیرو‌های درمانی به کوید ۱۹ مبتلا شوند و از خدمت‌رسانی به مردم و مراقبت و درمان از بیماران جا بمانند.

مدیر بخش پرستاری بیمارستان مدرس ساوه بیان کرد: در حال حاضر با هجوم تعداد زیادی بیماران جدید روبرو هستیم و گاه مشاهده می‌شود که اعضای یک خانواده بستری می‌شوند و این مسئله نشان می‌دهد که متاسفانه این افراد در تجمعات شرکت داشته اند.

او اض‌ها رکرد: متاسفانه برخی از مردم حتی در منزل هم مراسم عزا و عروسی برگزار می‌کنند که تبعات این قبیل کار‌ها در بیمارستان مشخص می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.