فرماندار خوسف از گازرسانی به روستا‌های کمتر از ۲۱ خانوار در این شهرستان خبرداد.

شفیعی فرماندار خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،گفت: اقدامات اولیه برای گازرسانی به روستا‌های کمتر از ۲۰ خانوار که در مسیر خطوط لوله گاز قرار دارند انجام شده است.

او افزود: با سفر استاندار خراسان جنوبی به شهرستان مشکل گازرسانی به روستا‌های کمتر از ۲۰ خانوار که در طرح اولیه در نظر گرفته نشده بود مطرح و به ۳۶ روستا همزمان با سایر روستا‌ها در این طرح گازرسانی خواهد شد.

شفعیی با اشاره به اینکه شهرستان خوسف دارای ۲۱۷ روستا و آبادی دارای سکنه می‌باشد گفت: باپیگیری‌های انجام شده تعداد روستا‌های دارای گاز در این شهرستان به ۴۹ روستا رسید.

فرماندار خوسف با اشاره به اینکه تا قبل از سال ۹۵ فقط ۱۲ روستا گاز رسانی شده بود بیان کرد: اجرای عملیات گازرسانی به روستا‌های بخش جلگه ماژان نیز با اعتبار ۱۴۵ میلیارد ریال از پارسال شروع شده و این روستا‌ها نیز تا پایان امسال گاز رسانی خواهد شد.


بیشتر بخوانید 


او ادامه داد: اکنون عملیات گازرسانی به ۳۱ روستای شهرستان خوسف در حال اجرا است که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

شفیعی با بیان اینکه گاز یکی از اساسی‌ترین زیرساخت‌ها برای توسعه سرمایه‌گذاری است گفت: با توجه به وجود معادن بسیار زیادی که در بخش جلگه ماژان قرار دارد، امیدواریم بسیاری از مشکلات این بخش با گازرسانی مرتفع شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار