مدیر کل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان خراسان شمالی از لزوم درج کدپستی و کدملی هنگام قبول مرسولات پستی از نیمه دوم امسال خبر داد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   علی مرتضوی مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با بیان اینکه شرکت ملی پست همواره در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود در عرصه‌های مختلف حضور فعال داشته و نقش موثری در شرایط مختلف بحرانی کشور اعم از سیل، زلزله و ... ایفا کرده است  گفت : با توجه به شیوع بیماری کرونا و لزوم استفاده از خدمات مجازی و افزایش چشمگیر مرسولات صادره و وارده استان، کارکنان پست به صورت تمام وقت و با شیفت‌های اضافی تمام تلاش خود را برای رفع نیاز‌های مردم و تسریع در امر خدمت‌رسانی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به کار گرفته‌اند.


بیشتر بخوانید


مرتضوی افزود: در این شرایط علی­رغم دشواری‌های موجود، شرکت پست ضمن همکاری با اپراتور‌های فعال در حوزه تلفن همراه، با ارسال سیم کارت‌ها به نشانی سرپرستان خانوار گامی سترگ در مسیر استمرار فاصله گذاری هوشمند و پیشگیری از انتشار ویروس کرونا برداشته است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در خصوص لزوم درج کدپستی و کدملی هنگام قبول مرسولات پستی از نیمه دوم امسال گفت : از ابتدای مهرماه امسال ، درج صحیح و کامل کدپستی و کدملی فرستنده در سامانه جامع قبول مرسولات پستی الزامی خواهد بود. بدیهی است قبول مرسولات از تاریخ تعیین شده بدون درج اطلاعات کامل مربوط به کدملی و کدپستی فرستنده مقدور نخواهد بود.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.