طی آیینی با حضور شهردار کرمان در سومین هفته از پویش افتتاح با شعار هر هفته یک افتتاح، بوستان «شب‌بو» در شهرک الغدیر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سید مهران عالم زاده شهردار کرمان امشب  طی آیینی با حضور جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری، گفت: ساخت بوستان «شب‌بو» از سال گذشته شروع و در سال‌جاری تکمیل و به مساحت  ۲۷۰۰ مترمربع، به بهره برداری رسید.

او افزود: این بوستان به‌صورت فضامحور طراحی شده و تمام آیتم‌های لازم در آن در نظر گرفته شده است.

عالم زاده همچنین از طراحی و اجرای مسیر‌هایی برای تسهیل رفت‌وآمد افراد دارای معلولیت خبر داد و اظهار داشت: تمام اختلاف‌سطح‌ها با رمپِ استاندارد، مناسب‌سازی شده است.

رضا خیاط زاده سرپرست شهرداری منطقه دو کرمان نیز، در حاشیه افتتاح بوستان «شب‌بو»، هدف از اجرای این بوستان را پایین‌بودن سرانۀ فضای سبز در منطقه دو دانست و گفت: تمام اقدامات عمرانی، زیباسازی و تجهیز این بوستان به همت حوزه‌های خدمات شهری، حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهرداری منطقه دو انجام شده است.

او با اشاره به اینکه طراحی این بوستان ازسوی مشاور مناسب‌سازی شهر، برای معلولان مورد تأیید قرار گرفته است، بیان داشت: در طراحی و اجرای بوستان‌های جدید در منطقه دو، برای افراد دارای معلولیت مسیر‌هایی در نظر گرفته شده و برای اجرا و ساخت آن، حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

او با اشاره به اینکه، این بوستان به مجموعه وسایل بازی، وسایل تندرستی، آلاچیق، میز تنیس، آب‌نما و محوطه‌ای برای اجرای تئاتر خیابانی مجهز شده است، افزود: برای آبیاری فضای سبز این بوستان نیز، سیستم آبیاری تحت فشار و سپتیک نصب شده است.

پارک ارغوان در شهرک الغدیر، پارک سعدی شیراز در انتهای بلوار شیراز و پیاده‌راه سلامت در ابتدای بلوار هوانیروز نیز ازجمله پروژه‌های منطقه دو است که در ادامه پویش افتتاح طی هفته‌های آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.