طی آیینی، در دومین هفته از پویش افتتاح با شعار، "هر هفته یک افتتاح"، پروژه بهسازی محوطه گنبد جبلیه کرمان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سید مهران عالم زاده شهردار کرمان، در آیینی که با حضور رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری در محوطه گنبد جبلیه برگزار شد، گفت: محوطه گنبد جبلیه، به مساحت پنج هزار مترمربع و با انجام اقداماتی ازجمله کف‌سازی، کاشت گل‌ و گیاه و باغچه، احداث آب‌نما و نورپردازی زیبا و در خور این بنای تاریخی، بهسازی شده است.

او افزود: برای اجرای این طرح، حدود یک میلیارد تومان هزینه شده است.

محمد حسین مومنی، سرپرست شهرداری منطقه یک کرمان نیز در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه با اشاره به اینکه بهسازی محوطه گنبد جبلیه از سه‌ماه پایانی سال گذشته آغاز شده است، گفت: علاوه بر نصب پایه‌چراغ و تأمین روشنایی محوطه گنبد، ساختمان گنبد جبلیه نیز به‌طور کامل با تلاش شهرداری منطقه یک نورپردازی شده است.

بهره برداری از پروژه بهسازی محوطه گنبدجبلیه در کرمان

او افزود: در بهسازی محوطه گنبد جبلیه، اقدامات لازم به منظور مناسب‌سازی فضا برای افراد دارای معلولیت نیز انجام شده است.

بهره برداری از پروژه بهسازی محوطه گنبدجبلیه در کرمان

مومنی با اشاره به پیشرفت مطلوب ساختِ بوستان بلدالامین تصریح کرد: ساختِ این بوستان نیز رو به پایان است و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره برداری از پروژه بهسازی محوطه گنبدجبلیه در کرمان

بوستان بلدالامین به‌زودی در قالب پویش افتتاح و با شعار، هر هفته یک افتتاح به بهره‌برداری خواهد رسید.

بهره برداری از پروژه بهسازی محوطه گنبدجبلیه در کرمان

هفته گذشته نیز بوستان سراج و پروژه بهسازی میدان رسالت به‌عنوان نخستین طرح در پویش افتتاح با شعار، هر هفته یک افتتاح به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.