رئیس سازمان صمت استان یزد گفت: شش طرح‌ صنعتی در شهرستان‌های بهاباد، اردکان، میبد، ابرکوه و خاتم به بهره برداری می رسد.

ستاد راهبریو مدیریت اقتصاد مقاومتی یزدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، رئیس سازمان صمت استان یزد در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی گفت: شش طرح صنعتی بزرگ در شهرستان‌های بهاباد، اردکان، میبد، ابرکوه و خاتم به بهره برداری می‌رسد.

علمدار افزود: کنسانتره آهن با ظرفیت یک میلیون تن در سال، الکترود گرافیتی با ظرفیت ۳۰ هزار تن در سال، شمش ساده فولاد کربنی و کم آلیاژی با ظرفیت ۶۰۰ هزار تن در سال، کربن فعال با ظرفیت ۵۰۰۰ هزار تن در سال، گندله آهن با ظرفیت ۳/۴ میلیون تن در سال و لعاب کاشی و سرامیک از جمله این طرح‌هاست.

او گفت: سرمایه گذاری این ۶ طرح معادل ۶ هزار میلیارد تومان است که ۴ طرح در سال ۹۹ افتتاح خواهد شد و ۲ طرح دیگر در سال ۱۴۰۱ برای افتتاح آن‌ها برنامه ریزی شده است.

علمدار با بیان اینکه هزار طرح نیمه تمام با پیشرفت بالای ۶۰ درصد در استان وجود دارد افزود: این نشان دهنده سرمایه گذاری خوب در استان است.

استاندار یزد نیز ضمن گلایه مندی از طول کشیدن برخی از طرح‌های بزرگ صنعتی در استان گفت: برخی از این طرح‌ها نقش راهبردی برای کل کشور دارند و دلیلی برای طول کشیدن اتمام این طرح‌ها وجود ندارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار