فدراسیون بین المللی هندبال (IHF) با هدف جلب توجه مخاطبان امروزی، از لوگوی جدید خود رونمایی کرد.

رونمایی از لوگوی جدید فدراسیون بین المللی هندبالبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون بین المللی هندبال با اعلام رونمایی از نشان جدید خود، عنوان کرد هدف از این کار تلاش برای جذب مخاطب مدرن و امروزی بوده است.

از نماد جدید در راستای گرامیداشت آغاز "هفته جهانی هندبال" رونمایی شده است.

این فدراسیون ادعا کرد، برای اینکه با بازار ورزشی جهانی مطابقت داشته باشیم و مخاطب مدرن را به خود جلب کنیم، نشان قبلی IHF با نگاهی"مینیمالیستی" نوسازی شده است.

در نماد جدید، یک توپ کامل سایه دار نه تنها نمادی از ورزش هندبال است، بلکه ماهیت جهانی فدراسیون بین المللی هندبال را نشان می‌دهد.
در نشان جدید، حروف IHF در بالای آرم قرار دارد و نشان دهنده  نقش وحدت بخش این نهاد است.

رونمایی از لوگوی جدید فدراسیون بین المللی هندبال

در حالی که حروف IHF همچنان به رنگ آبی و سفید است، توپ به رنگ طلایی است که هدف از آن نشان دادن اعتبار و سنت هندبال است.

آرم جدید طی هفته‌های آینده به تدریج مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

قرار است اواخر امسال نیز بسته هویت و برندسازی گسترده‌ای، که تمامی رویداد‌ها، فعالیت‌ها و منابع IHF را پوشش می‌دهد، راه اندازی شود.

هفته جهانی هندبال از دیروز (۱۲ ژوئیه) برای گرامیداشت هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس فدراسیون بین المللی هندبال آغاز شده است.

حسن مصطفی، رئیس IHF گفت: قبل از ایجاد هفته بین المللی هندبال، ورزش ما روز جشن اختصاصی برای  خود  نداشت. این چیزی بود که IHF می‌خواست آن را تغییر دهد و تفکر اولیه ما ایجاد "روز بین المللی هندبال" بود، اما با توجه به این که اعضای ما  در سراسر جهان بسیار خوب عمل می‌کردند، ۲۴ ساعت برای نمایش همه کارهایشان کافی نبود. بنابراین هفته بین المللی هندبال به وجود آمد و طی هفت روز ورزش ما در سرتاسر جهان نه تنها با برگزاری دوره‌ها، بازپخش مسابقات کلاسیک و موارد دیگر این روز‌ها را گرامی خواهد داشت بلکه با یک آرم جدید و یک برند جدید که به تدریج اجرایی می‌شود، این روز‌ها را جشن خواهد گرفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.