در حکمی از سوی وزیر تعاون، عماد تشکری به عنوان مدیرکل جدید اداره کار در استان یزد منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، در حکمی از سوی محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ عماد تشکری از جوانان با سابقه استان به عنوان مدیرکل جدید اداره کار در استان یزد منصوب شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این حکم آورده است:

نظر به مراتب شناخت، تعهد و تجربه ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد» منصوب می‌شوید.

ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در راهبری سیاست‌های وزارت متبوع به ویژه سیاست‌های معطوف به تثبیت فرآیند کسب و کار مولد، شناسایی و معرفی فرصت‌های اشتغال به متقاضیان، مهارت آموزی به جویندگان کار و تعامل و همراهی سازنده با مراجع ذیربط، دارای نقش ممتازی است.

در چارچوب ماموریت‌های وزارتخانه، ضرورت دارد از طریق همکاری با مراجع استانی و ضمن فراهم سازی امکان مشارکت آحاد جامعه هدف، نسبت به حفظ اشتغال موجود و امنیت شغلی کارگران، صیانت از سرمایه‌های انسانی و تعادل در نظام جبران خدمت کارگران و حمایت از شرکت‌های تعاونی (با اولویت تعاونی‌های دانش بنیان)، اهتمام لازم به عمل آورید.

عماد تشکری پیش از این، رئیس سازمان میراث فرهنگی و صنایع دستی استان، مشاور امور جوانان و اشتغال استاندار یزد، رئیس دبیرخانه شورای جوانان و قائم مقام دبیر شورای جوانان استان و بیش از بیست سال سابقه اجتماعی سیاسی را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.