رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، تعداد مبتلایان بستری شده در ۲٤ ساعت گذشته مهاباد را ۷ مورد و تعداد فوتی‌ها را یک نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته ۷ نفر مبتلا به کووید ۱۹ به تعداد بستری‌های مهاباد اضافه شده است که در این مدت یک بیمار مثبت قطعی فوت کرد و با احتساب این فوتی شمار جانباختگان این ویروس به ۸۹ نفر افزایش یافت.

آقازاده با بیان اینکه تعداد قربانیان مبتلا به کرونا ویروس در آذربایجان غربی تاکنون به ۵۷۸ نفر رسیده است، اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۱ نفر در بیمارستان‌های استان بستری شدند که از این تعداد ۷ نفر جان باختند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: با اعمال محدودیت‌های کرونایی در استان شاهد سیر نزولی مبتلایان و فوت شدگان به این ویروس بودیم که امیدواریم با همکاری مردم این روند ادامه داشته باشد.


بیشتر بخوانید


آقازاده با اشاره به اینکه استفاده از ماسک، شستشوی دست‌ها و فاصله گذاری اجتماعی سه راس طلایی برای پیشگیری از شیوع کرونا و سلامتی است، به شهروندان توصیه کرد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت و از حضور در هر نوع تجمع خودداری کنند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.