پرتابگر دیسک کشورمان درباره اتفاقات رخ داده در اردوی بلاروس توضیحاتی را ارائه کرد.

حسین رسولی پرتابگر دیسک کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت تمریناتش در بلاروس اظهار کرد: اردوی خیلی خوبی در بلاروس پشت سرگذاشتم و این اردو در پیشرفتم و بالا بردن رکوردم خیلی موثر است.

پرتابگر کشورمان درباره اتفاقات رخ داده در اردوی بلاروس گفت: من بعد از اینکه ازدواجم در بلاروس ثبت رسمی شد به ایران برگشتم. همچنین تمرینات خوبی زیر نظر مربی بلاروسی انجام دادم و اکنون هم وضعیتم خوب است و آماده حضور در مسابقات داخلی و بین المللی برای کسب سهمیه المپیک هستم.
 
او ادامه داد: به هر حال با عنایت خداوند، حمایت خوب مسئولان و  برگزاری اردو‌های منظم می‌توانم در آینده‌ای نه چندان دور بالای ۷۰ متر دیسک پرتاب کنم. من به ملت ایران و خاک وطنم عشق می ورزم و تلاشم را می کنم که با بالا بردن پرچم ایران در مسابقات المپیک و جهانی دل مردم را شاد کنم. علاوه بر این فرزند این خاک هستم و با جان و دل برای اعتلا و موفقیت ورزش کشورمان خواهم جنگید.
 
پرتابگر دیسک کشورمان در پایان گفت: از صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک و مسئولان تشکر می‌کنم که در یک سال گذشته از من حمایت کردند و امیدوارم با گرفتن مدال المپیک قسمتی از زحمات‌ آنها را جبران کنم.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار