عضو شورای فنی فدراسیون دو و میدانی گفت: خوشبختانه حدادی در المپیک لندن ما را به خود باوری رساند که می‌توانیم به مدال دست یابیم.

ربانی: حدادی با کسب مدال در المپیک ما را به خودباوری رساندمحسن ربانی عضو شورای فنی فدراسیون دو و میدانی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تغییر نام سازمان تیم‌های ملی اظهار کرد: به هر حال هر مسئولی می‌آید تفکرات خاص خود را دارد وگرنه شورای فنی همان سازمان تیم‌های ملی است و فقط اسمش تغییر کرد. امیدوارم که به دو و میدانی در پیشبرد اهدافش  بتوانیم کمک کنیم.

ربانی درباره شانس کسب سهمیه المپیک دو و میدانی کاران بیان کرد: به نظرم در خوشبینانه‌ترین حالت ۲ یا ۳ سهمیه از طریق رنکینگ بگیریم که مهدی پیرجهان و ورزشکاران پرتاب وزنه شانس زیادی برای کسب سهمیه دارند. البته احسان حدادی کار بزرگی کرد که ما را در المپیک به مدال رساند، چون در گذشته کسب سهمیه یک آرزو بود، اما خوشبختانه حدادی در المپیک لندن ما را به خود باوری رساند که می‌توانیم به مدال دست یابیم. البته حضور در المپیک با امکانات موجود کشورمان آرزوی هر دونده‌ای است.

رئیس جدید باید دو و میدانی را مثل خانواده خود دوست داشته باشد 

او بیان کرد: در قرنطینه از راه دور شاگردان خود را تمرین می‌دهم تا شرایط به روال قبلی خود بازگردد. به هر حال برای کسب سهمیه مسیر سختی است، هر چند باید فرد به بلندپروازی خود فکر کند و هر کس هدفی دارد. هر چه امکانات بیشتر باشد نتیجه هم بهتر می‌شود و  برای رسیدن به پله‌های ترقی باید برنامه ریزی صورت بگیرد. خوشبختانه مبینی با رویکرد خوبی که دارد به دنبال این است که مشکلاتی که از قبل بوده رفع و رجوع کند. کیهانی نتوانست به دو و میدانی کمک کند و هر کسی می‌آید باید دلسوزانه به دو ومیدانی خدمت کند و این رشته ورزشی را مثل خانواده خود دوست داشته باشد. کیهانی به بیراه رفت و دوست نداریم به عقب برگردیم. روسای هیئت‌ها باید در پیشبرد اهداف دو و میدانی کمک کنند.

ربانی افزود: ما ۴ سال با کیهانی کار کردیم و در برخی از مواقع درخواست می‌کردم که  امکانات سخت افزاری برای ورزشکاران پرش با نیزه  به روز شود، اما فدراسیون قبلی نمی‌توانست این خواسته‌ها را انجام بدهد. هر چند خودم ۷، ۸ ماه پیش توانستم برای دو و میدانی وسایلی خریداری کنم. به هر حال بودجه دو و میدانی کم است و باید مسئولان آن را بیشتر کنند.


بیشتر بخوانید: جلسه شورای فنی دو و میدانی برگزار شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار