مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه از توزیع بسته‌های حمایتی بین کودکان کار و خانواده آن‌ها هم زمان با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛مظفری مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه از توزیع بسته‌های حمایتی بینکودکان کار و خانواده آن‌ها از محل اعتبارات این اداره، هم زمان با شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: علاوه بر ارائه خدمات تخصصی، از ابتدای سال تاکنون با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش رونق کسب و کار به منظور حمایت از کودکان کار و خانواده آن‌ها که عمدتا از اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه می‌باشند طی چندین مرحله نسبت به توزیع بسته‌های حمایتی بین این طیف از جامعه هدف اقدام گردید.

مدیر بهزیستی کرمانشاه بیان داشت:این بسته‌های حمایتی شامل تخصیص اعتبار بیش از ۵۵۰میلیون  ریال طی ۲ مرحله و  توزیع بیش از ۱۰۰ کیسه برنج است.

او گفت: تهیه و توزیع اقلام بهداشتی شامل ماسک - دستکش - مواد شوینده و ضدعفونی کننده در چند مرحله هم چنین گشت زنی در سطح شهر با مشارکت مراکز کاهش آسیب گذری سیار و تیم خدمات سیار اورژانس اجتماعی به منظور شناسایی و ساماندهی کودکان کار، تاکید بر  تردد  نداشتن کودکان در اماکن عمومی و رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی از دیگر اقدامات است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.