سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان از توقیف ۹۴ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در اجرای طرح پاکسازی تفرجگاه‌های این استان خبر داد.

تفرجگاه‌های کرمان از وسایل نقلیه متخلف پاکسازی شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمود پارسا، سرپرست پلیس امنیت عمومی استان گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و افزایش حضور بیشتر مردم در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها و مراکز تفریحی، متاسفانه عده‌ای از عناصر نابهنجار و مخل آسایش عمومی و بعضا اراذل و اوباش، اقدام به تحرکات خشونت آمیز و نزاع و قدرت نمایی در انظار عموم کرده و سبب برهم خوردن آرامش و آسایش مردم در تفرجگاه‌ها و بوستان‌ها شده و با ایجاد جو سبب رعب و وحشت در بین افراد جامعه می‌شوند.

او افزود: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها با به کارگیری حداکثری از نیرو‌های عملیاتی به اجرا گذاشته شد و ماموران پس از شناسایی مناطق هدف و کسب اخبار و اطلاعات و پیش بینی‌های لازم در قالب گروه‌های عملیاتی با همکاری دیگر نیرو‌ها در ساعت مقرر به صورت همزمان به مناطق از پیش تعیین شده وارد و اقدام به اجرای طرح‌های مختلف امنیت اجتماعی کرده که بی شک مهم‌ترین رهاورد آن، فراهم شدن امنیت و آرامش برای خانواده‌ها در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها خواهد بود.

سرهنگ پارسا بیان داشت: در اجرای این طرح ماموران موفق شدند ۱۸ دستگاه موتورسیکلت و ۷۶ دستگاه خودرو متخلف را توقیف و ۹ نفر از کسانی که در تفرجگاه‌ها برای شهروندان ایجاد مزاحمت می‌کردند دستگیر کنند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان تصریح کرد: در این طرح هم چنین ۴۹ دستگاه خودرو که با ایجاد آلودگی صوتی برای دیگران مزاحمت ایجاد می‌کردند نیز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

او  با تاکید بر اینکه اماکن تفریحی و عمومی جای عرض اندام مجرمان و هنجارشکنان نیست، گفت: با هرگونه اقدامی که امنیت اجتماعی را مختل کنند، مقتدرانه برخورد خواهد شد و امید است مردم  نیز پلیس را در اجرای موفقیت آمیز ماموریت‌های محوله و همچنین برقراری امنیت پایدار یاری کنند.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.