دستگیری متهم به سرقت باغ ویلا‌های حاشیه کاشمر

فرمانده نیروی انتظامی کاشمر گفت: با هماهنگی مقام قضائی متهم سرقت وسایل باغ ویلا‌های حاشیه کاشمر، در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ حسین احمدی فرمانده نیرو انتظامی کاشمر با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت از باغ ویلا‌های حاشیه این شهرستان، ماموران اداره مبارزه با سرقت کلانتری ۱۲ وارد عمل شدند.

او افزود: مأموران کلانتری ۱۲ با بررسی سرقت ها، تحقیقات گسترده میدانی خود را آغاز و پس از مدت زمان کوتاهی موفق شدند تعدادی از وسایل و تجهیزات سرقتی از قبیل آبگرمکن، لوله و وسایل برقی و ... را در اوراق فروشی‌های حاشیه شهر کشف کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کاشمر با اشاره به دستگیری یک مالخر در این زمینه، ادامه داد: فرد مالخر در بازجوئی‌های به عمل آمده به خرید لوازم مسروقه اعتراف و ماموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی متهم را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.


بیشتر بخوانید:
 احمدی بیان کرد: متهم در ابتدا منکر سرقت‌های انجام شده بود، ولی در مواجهه با دلایل غیرقابل انکار پلیس به ۶ فقره سرقت از باغ ویلا‌های حاشیه این شهرستان اعتراف کرد.

او با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی، تصریح کرد: باغ ویلا‌هایی که خارج از بافت مسکونی شهری و روستایی ساخته شده اند با توجه به قرار گرفتن در نقاط حاشیه‌ای و کم تردد و همچنین خالی از سکنه بودن، متاسفانه مورد طمع سارقان قرار می‌گیرد لذا شایسته است شهروندان ضمن تجهیز درب و پنجره به حفاظ مستحکم و قفل‌های ضدسرقت و نیز نصب دوربین مدار بسته از باغ ویلا‌های خود به صورت منظم بازدید و سرکشی کنند.

انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار