پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان در گناوه راه‌اندازی شد.

پایگاه سنجش سلامت به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا مهرجو فرماندار گناوه در افتتاحیه این پایگاه بیان کرد: طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از امروز آغاز شد و با توجه به شرایط فعلی کشور به دلیل وجود ویروس کرونا همه ضوابط بهداشتی به صورت کامل رعایت می‌شود.

او افزود: برنامه‌ریزی و نوبت دهی به شکلی است که هیچگونه ازدحام و تجمع در این آموزشگاه به وجود نمی‌آید و خانواده‌ها از این بابت دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه نیز گفت: این پایگاه به منظور جلوگیری از به هدر رفتن سرمایه‌های مادی و معنوی کشور از طریق تشخیص به موقع مشکلات کودکان فعالیت می‌کند.

اسکندر احمدی عنوان کرد: اهداف این سنجش پیشگیری از بروز و تجدید بیماری های، کمک به بهبود کیفی آموزش، بررسی میزان شیوع اختلالات جسمی و روانی کودکان در بدو ورود به دبستان است.

او تاکید کرد: این پایگاه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر از ۲۲ تیرماه تا پایان مردادماه فعالیت خواهد کرد و در مجموع ۱۲۰۰ نفر از نو آموزان باید در این پایگاه مورد سنجش قرار گیرند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه یادآور شد: با توجه به شیوع کرونا حساسیت ویژه‌ای در انجام کار با رعایت فاصله اجتماعی و همچنین تمامی ضوابط بهداشتی با ضدعفونی لحظه‌به‌لحظه رعایت می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.