مسئول نظارت و بازرسی اتاق اصناف مهاباد گفت: امسال حدود ۲ هزار بازرسی توسط بازرسان اصناف از سطح بازار صورت گرفته است.

یوسف شریف زاده مسئول نظارت و بازرسی اصناف مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه سال جاری تعداد هزار و ۹۴۳ مورد گزارش از بازرسان اصناف با همکاری ادارات ذیربط در خصوص وضعیت بازار کالا و خدمات دریافت شده است.

شریف زاده با اعلام اینکه در این مدت ۱۶۱ فقره پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شده، اظهار کرد: ارزش ریالی تخلف پرونده‌های ثبت شده ۵۴۵ میلیون و ۳۴۷ هزار ریال برآورد شده است.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد افزود: پرونده تخلف‌های صنفی پس از تنظیم به تعزیرات حکومتی ارسال و در صورت استمرار تخلف با همکاری مراجع دیگر اقدام به پلمب این واحد‌ها می‌شود.

او با بیان اینکه طرح بازرسی از اصناف همه روزه در ۳ شیفت کاری اجرا می‌شود، اضافه کرد: تا کنون تعداد ۱۱۷ گشت مشترک با شبکه بهداشت، دامپزشکی، اداره صمت و تعزیرات حکومتی صورت گرفته است.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد بیان کرد: در طرح تشدید نظارت بر بازار گروه‌های نظارتی نیز از منطقه شهر، عملیات بازرسی و نظارت موارد بهداشتی، نحوه خرید و فروش و قیمت گذاری را پایش و با متخلفان برخورد می‌کنند.

شریف زاده تصریح کرد: در همین مدت ۱۲۰ مورد شکایت از واحد‌های مختلف صنفی از طریق شماره ۱۲۴ و تلفن ثابت ۴۲۲۲۹۹۷۴ این شهرستان توسط شهروندان گزارش شده است.

مسئول نظارت و بازرسی اصناف مهاباد از مردم خواست تخلفات اقتصادی شامل گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، درج نکردن قیمت، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را از طریق تلفن ۱۲۴ یا به صورت حضوری به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.