سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: امسال مرغداران این شهرستان با تولید ۲۹۰۰ تن گوشت سفید وضعیت مناسبی در خصوص تولید گوشت مرغ داشته اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  ابراهیم دارایی سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمانشاه گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون مرغداران این شهرستان با تولید ۲۹۰۰ تن گوشت سفید وضعیت مناسبی در خصوص تولید گوشت مرغ داشته اند.

او گفت: در حال حاضر ۹۹ واحد صنعتی پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت ۱ میلیون و ۷۶۴ هزار قطعه در شهرستان کرمانشاه موجود است که در صورت تامین نهاده‌های دامی و در قالب تعهدات برنامه توسعه ۳ ساله بخش دام و طیور پیش بینی نمود بیش از ۸ هزار تن گوشت سفید در سال جاری درسطح شهرستان کرمانشاه تولید و به بازار عرضه گردد.

 این مقام مسئول در ادامه به تولید تخم مرغ در شهرستان کرمانشاه اشاره داشت و بیان کرد: ۹۰۰ تن تخم مرغ از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان تولید شده که پیش بینی می‌شود در صورت تامین نهاده‌های دامی و تا پایان سال جاری و در قالب تعهدات برنامه توسعه ۳ ساله بیش از ۳۷۰۰ تن تخم مرغ در سطح شهرستان کرمانشاه تولید و به بازار عرضه گردد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.