حجت الاسلام صفر قربان‌پور گفت: ثبت‌نام انتخابات کانون مداحان استان مرکزی تا ۲۳ تیرماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام صفر قربان‌پور مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گفت و گو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، گفت: ثبت‌نام انتخابات کانون مداحان استان مرکزی که از تاریخ ۱۸ تیر آغاز شده تا بیست و سوم تیرماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام قربان‌پور با بیان اینکه شرط ورود به این انتخابات مداح و مستمر بودن در این کار است افزود: و هم ثبت نام حضوری است و راگیری به صورت حضوری صورت می‌گیرد.

او اضافه کرد: مداحان بزرگوار مدام و مستمر باید برای ثبت نام در اداره تبلیغات اسلامی حضور پیدا کنند و برای مشارکت در انتخابات کانون مداحان هم باید در روز سوم مرداد ماه حضور عینی و فیزیکی داشته باشند.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: نکته مهم این است که برای کانون مداحان استان مرکزی در شهرستان اراک ۷ نفر و در شهرستان‌های دیگر استان بین ۵ تا ۷ نفر منتخب خواهیم داشت.

او ادامه داد: از م مداحان مستمر و چهره‌های نخبگان تقاضا می‌کنیم برای در این انتخابات ثبت نام کنند وتا د رکانون مداحان استان مرکزی حضور داشته باشند تا از محضرشان بیش از پیش استفاده ببریم.

حجت الاسلام قربان‌پور تاکید کرد: چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان استان مرکزی همزمان با سراسر کشور در تاریخ سوم مردادماه با هدف مشارکت عمومی ذاکرین اهل بیت استفاده نخبگانی از آن‌ها انشاالله در سراسر استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.