به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سید علی مرتضوی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی با اشاره به اینکه سامانه ۱۹۵ با هدف پاسخگویی به شکایات، افزایش سطح رضایتمندی مشترکان و رفع مشکلات آنان در حوزه ICT راهاندازی شده است، بیان کرد: پارسال تعداد شکایات ثبتی در سامانه ۱۹۵ ، هزار و ۳۵ مورد در هفت حوزه اینترنت، تلفن همراه، تلفن ثابت، دفاتر پیشخوان، خدمات پستی، ارزش افزوده و تشعشعات ثبت شده است که از این تعداد، هزار و ۱۱ مورد شکایت بسته شده است.
مرتضوی افزود: از ابتدای سال ۹۹ تا کنون، ۴۲۷ مورد شکایت کاربران خدمات ارتباطی از طریق سامانه ۱۹۵ ثبت شده است که بالاترین میزان شکایات ثبت شده مربوط به خدمات اینترنت بوده و بیش از ۶۴ درصد شکایات را شامل میشود و پس از آن شکایات مرتبط با تلفن ثابت با ۱۸ درصد، تلفن همراه با ۱۲ درصد، دفاتر پیشخوان با ۳ درصد و خدمات پستی با ۳ درصد شکایات در رتبههای بعدی قرار دارند.
بیشتر بخوانید
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اعلام کرد: از این پس کاربران میتوانند برای پیگیری شکایات سامانه ۱۹۵ کد دستوری #۸۰۱۰* را شمارهگیری کرده و با انتخاب گزینه ۲ و وارد کردن کد پیگیری که از سامانه ۱۹۵ دریافت کردهاند، در قالب پیامک از آخرین وضعیت شکایت خود مطلع شوند.
انتهای پیام/ه